Klachtenregeling


Heeft u een klacht over de behandeling van uw fysiotherapeut of bent u ontevreden over de manier waarop uw fysiotherapeut met u omgaat? Dan is het goed om dat kenbaar te maken. Voor uzelf, voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie.

Om te beginnen is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan met uw fysiotherapeut. Er is altijd tijd voor een gesprek om samen naar een oplossing te zoeken. Vindt u het moeilijk om uw probleem in een gesprek aan de orde te stellen, dan kunt u iemand meenemen, bijvoorbeeld een familielid of iemand die u vertrouwt. Ook is het mogelijk om uw klacht eerst uit te leggen in een brief.

Heeft u vragen over hoe en bij welke instantie een klacht het beste kan worden ingediend?
Op de website https://www.defysiotherapeut.com/de-fysiotherapeut/kwaliteit/ kunt u meer informatie vinden.  

de-berken-klachtenregelingOok kunt u contact opnemen met de KNGF
tel. 033 - 467 29 00 (u wordt doorverbonden).
www.kngf.nl

Of met Zorgbelang Nederland
tel. 0900-2437070 (€ 0,10 cent per min.)
www.zorgbelang-nederland.nl

In onderstaand PDF bestand; klachtenfolder KNGF kunt u meer lezen over de klachtenregeling van het KNGF

Download